TREBALLEM ELS VALORS DES DE L’ÀMBIT D’EDUCACIÓ FÍSICA

Com podeu comprovar en les imatges, aquest any, el cicle superior estem realitzant el PROJECTE DELS VALORS. No només treballem el valor d’aquest curs: empatia, sinó que hem fet una extensa tria de valors que considerem importants. Així doncs, els alumnes han elaborat uns murals que els hem penjat en el gimnàs, en el racó de l’educació física.
Cada sessió, els alumnes distribuïts en grups hauran d´escollir un valor: respecte, ajuda, esforç, acceptació,… que hauran de dur a terme i ser els màxims representants d´aquell valor durant la sessió. A la vegada, estaran legitimats a animar i incentivar a la resta a que posin en joc el valor que ells representen. Un cop finalitzada la classe d´educació física, fem una reflexió, sobre si a nivell individual i grupal s´han anat complint els valors que cada grup havia escollit. D´aquesta manera, donem interdisciplinarietat, al valor que cada any de manera transversal va treballant tota l´escola, i a més recordem i repassem altres valors treballats durant altres anys.