Projecte: FEM UN JARDÍ

El passat dijous 28 d’octubre, els tècnics de l’Ajuntament de Granollers van visitar la nostra escola per informar-nos del contingut i planificació del Projecte “Fem un jardí”, en el què participarà el grup de cinquè.

Es tracta d’un projecte urbanístic que té com a finalitat crear un un projecte de participació ciutadana, buscant la implicació activa  del alumnat en la transformació d’un espai proper a l’escola. Aquest projecte es desenvoluparà durant tot el curs i es podrà veure finalitzat al inici del proper curs.