LA FESTA DEL CARNAVAL

La setmana del Carnaval va fer bullir tota l’escola i la gresca i la xerinola es van convertir, un altre any, en les principals protagonistes de l’escola. Les nenes i els nens de 4t, 5è i 6è vam estar a l’alçada i vam gaudir de totes les activitats proposades.

La setmana anterior vam rebre el pregó del Carnestoltes amb unes idees ben esbojarrades i com no podia ser menys, vam seguir les absoltes tal i com ell ens demanava. Una màscara ben esbojarrada, les ungles ben divertides, la roba del revés, o una elegància suprema van ser les peticions del rei de l’alegria.

Però la diversió no va acabar aquí perquè durant el dijous gras ben tips i tipes vam acabar amb uns deliciosos esmorzars d’entrepà de botifarra d’ou o truita. Aquelles i aquells amb un paladar més dolç van escollir coca de llardons per omplir les seves panxes abans de passar una bona estona jugant al Parc Firal de Granollers.

Però el millor encara havia d’arribar, i és que el divendres tota l’escola va celebrar la festa del Carnaval desfilant ben disfressats i disfressades al ritme de cançons d’allò més animades. Un jurat va fer les seves valoracions i cada grup va rebre un obsequi relacionat amb el tema d’enguany: l’art i la paraula.

Quins bons moments ens ha fet passar el senyor Carnestoltes! Visca el Carnaval i visca la xerinola!