EXPOSICIÓ CONGRESS ISCVO AL MUSEU DE LA TELA DE GRANOLLERS

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, el curs passat els alumnes que ara fan sisè i el que fan 1r de la ESO, van participar en el Projecte Interdisciplinar CONGRESS ISCVO, promogut pel CRP de Granollers i en el que van participar altres escoles i instituts de la zona.
Va ser un gran repte i el valorem molt positivament!.
Us informem que del 21 de setembre al 3 d’octubre els pòsters que van fer els alumnes de cicle superior el curs passat estaran exposats en el Museu de la Tela. Us convidem a visitar-la.
Us passem  el link del Museu que ja ha anunciat l’exposició temporal:
La inauguració serà el dimecres 22 a les 18 hores i vindrà l’alcalde, per la qual cosa us convidem a què vingueu. Si esteu interessats en assistir-hi, entreu a l’enllaç anteriorment detallat i allà us podreu apuntar, ja que l’aforament és limitat degut a la situació de la pandèmia.
Apunteu nom del pare/mare i també nom del fill /filla. Aquests últims si s’animen podran participar en l’acte.
Som-hi!!