ERASMUS DE CONSORCI CRP Vallès Oriental I

L’escola Ferrer i Guàrdia té la gran sort i oportunitat de formar aquest curs escolar 22-23 part de la Xarxa de Consorci del Projecte ERASMUS+. Rep el nom d’ALASVO (Active Leaders for active Students in the Vallès Oriental).

Les escoles que també participen en aquest Projecte són les següents:

• Escola Pereanton de Granollers.
  • Escola Municipal Salvador Llobet de Granollers.
  • Escola els Quatre Vents de Canovelles.
  • Escola Guerau de Liost de les Franqueses del Vallès.
  • Escola La Torreta de la Roca del Vallès.
  • Escola Mogent de la Roca del Vallès.
  • Així com també el CRP  (Centre de Recursos Pedagògics) del Vallès Oriental I.

Els principals objectius d’aquest programa són entre d’altres:

• Impulsar la internacionalització dels centres educatius de primària per participar en un espai d’educació europeu i així incrementar la qualitat educativa.
  • Millorar la competència plurilingüe del professorat i de l’alumnat per promoure la participació dels centres educatius dins l’espai europeu d’educació.
  • Actualitzar les estratègies inclusives dels centres educatius per aconseguir el desenvolupament integral i l’èxit escolar de tot l’alumnat.

S’ha creat una comissió  que vetlla per realitzar totes les actuacions que el projecte requereix.

Més endavant us donarem més informació.