Xerrada literària a cicle inicial

Ahir, 20 de maig, els nens i nenes de cicle inicial vam tenir la visita d’Esteve Plantada, pare de l’escola i  poeta, periodista cultural, crític de cinema i professor del Màster de Periodisme Literari de la UAB i del Laboratori de Lletres.

Vam passar una tarda bonica escoltant com és la seva feina tan diversa i gaudint dels seus poemes.  A 1r ens va explicar que la poesia serveix per imaginar, per cantar, per expressar alegria o tristesa…  Amb el grup de 2n vam crear un conte entre tots, decidint els personatges, l’argument i els espais, va ser súper divertit! L’escriptura és un procés creatiu, totalment lliure, i ens va animar a fer-ho també, sense por i expressant tot allò que volem fer saber a través de les paraules.

Mil gràcies Esteve per la teva visita, torna aviat!

“La poesia no pot ser més que una abraçada en silenci” Esteve Plantada