Tallers internivell i3, i4 i i5

Benvolgudes famílies,

amb aquest 2n trimestre comencem els tallers internivell amb la resta d’alumnat d’infantil. Ara que ja ens coneixem i ens trobem còmodes, estem preparats per poder viure i experimentar altres propostes ben engrescadores que ens ofereixen altres espais de l’escola.

Els nens i nenes de la classe de les vaques han pogut gaudir del taller d’experimentació amb la sorra màgica, del taller de ciència on tenen l’oportunitat de fer mandales amb elements naturals, del taller d’emocions a través de contes, del taller de minimons on poden deixar anar la imaginació i crear diferents escenaris i, per últim, del taller de reglets amb el que s’endinsen en el món matemàtic.

Un total de 5 tallers en què els infants continuaran avançant en el seu procés d’aprenentatge d’una manera significativa, manipulativa, i sobretot, divertida.

Seguim endavant! 🙂