Setmana màgica a i3

Bon dia famílies!

Volem començar la setmana mostrant-vos un petit tastet de com va ser la “cerca del Tió”, la visita de la patge Gregorina i l’obra de teatre “Els Pastorets” a l’escola la setmana passada.

El Nadal s’apropa i això es nota, tots i totes estem nerviosos i expectants per tota la màgia que va arribant a l’escola. El dimecres ens van tocar a la porta, però no sabíem qui era, vam seguir el rastre i era el Tió!! Havia arribat a l’escola i el vam trobar al pati, quina alegria! El dijous vam decorar l’arbre d’infantil i el vam guarnir per l’ocasió, segur que ja l’heu vist al costat del nostre estimat Tió.

Totes aquestes sorpreses no queden aquí, perquè divendres també va ser un dia ple d’emocions. Al matí, vam rebre la visita de la patge Gregorina i vam entregar-li la nostra carta perquè se la pugui entregar als Reis d’Orient, ella a canvi ens va regalar una miqueta de pols màgica per poder estar ben brillants totes les festes. Va ser molt emocionant!

I per acabar, a la tarda vam assistir a l’obra de teatre “Els Pastorets”. Vam quedar ben sorpresos davant de cada escena, dels canvis de vestuari i de la música!

Us deixem un petit recull d’imatges. Desitgem que us agradin tant com a nosaltres.

.