Recomanacions literàries dels alumnes – 1r trimestre

Llegir és un plaer i ens transporta a un món nou on tot és possible.

Amb els llibres viatgem a destins desconeguts, imaginaris i fascinants, coneixem personatges que es converteixen en els nostres millors amics i ens fan companyia en tardes d’hivern, de sofà i manta.

Els nens i nenes de l’escola són grans lectors i ens recomanen una pila de bons llibres per llegir durant aquestes vacances.

L’Isona de P4, l’Omar de P5, la Berta de 1r, en Biel de 2n, la Jana de 3r, la Laia de 4t, l’Emma de 5è i la Ivet de 6è són els encarregats d’aquest trimestre de fer-vos la seva recomanació personal per gaudir d’una bona lectura. Esperem que gaudiu amb els petits vídeos que hem preparat amb tots ells!

Clica aquí per veure la recomanació de l’Isona de P4

Clica aquí per veure la recomanació de l’Omar de P5

Clica aquí per veure la recomanació de la Berta de 1r

Clica aquí per veure la recomanació del Biel de 2n

Clica aquí per veure la recomanació de la Jana de 3r

Clica aquí per veure la recomanació de la Laia de 4t

Clica aquí per veure la recomanació de l’Emma de 5è

Preneu nota dels que més us agraden i amplieu així la vostra col.lecció particular de tresors literaris.

Isona, Omar, Berta, Biel, Jana, Laia, Emma i Ivet : Gràcies per la vostra participació!

El trimestre vinent, més!

Comissió de llengua i biblioteca