XERRADA “CONVIURE EN EL MÓN DIGITAL”

El passat dilluns 17 de maig les famílies de cicle mitjà i cicle superior de l’escola, van poder gaudir de la xerrada CONVIURE EN EL MÓN DIGITAL, en la qual van poder reflexionar sobre l’ús que els infants fan de les pantalles. Aquesta xerrada anava a càrrec del Consell Audiovisual de Catalunya. No disposàvem de permís per enregistrar la sessió i poder-la fer extensiva a totes les famílies de l’escola,  però teniu un tastet en aquests recursos i consells.
Si alguna família està interessada en escoltar la xerrada, pot inscriure’s a alguna de les  xerrades que el Consell Audovisual organitza properament amb el mateix contingut, el dia 31 de maig i 7 de juny.
Per inscriure’s, cal enviar un correu a i rebreu l’enllaç a la reunió. nriera.cac@gencat.cat