VÍDEO GRAVACIÓ XERRADA “GESTIÓ DE CONFLICTES I PREVENCIÓ BULLYING”

El passat 21 d’abril va tenir lloc el primer CAFÈ PEDAGÒGIC TELEMÀTIC amb famílies, dedicat a la Gestió de Conflictes. Aquesta trobada estava adreçada especialment a les famílies de Cicle Superior, ja que els alumnes de 5è de Primària, el mateix dia 21 també van dur a terme a les aules un Taller amb la mateixa temàtica i amb la mateixa psicòloga, Núria Vilalta.

Hem volgut fer extensiu el contingut de la xerrada a totes les famílies de l’escola, ja que la Gestió de Conflictes és un tema que ens toca a tots i a totes. Sense un bon treball conscient de les emocions des de ben petits, a casa i a l’escola, resulta molt difícil fer una bona prevenció dels conflictes.

Esperem que us resulti interessant i disculpeu perquè el vídeo està una mica fragmentat per algunes dificultats tècniques que vam tenir durant la gravació.