PRESENTEM EL JARDIPATI DELS PINETONS

Durant el segon trimestre, els nens i nenes de 2n A i 2n B hem dut a terme a la franja de tallers, dins del taller de Jardinet, el PROJECTE DEL JARDIPATI. Aquest ha consistit en fer tasques de neteja i arranjament d’una zona enjardinada del pati de l’escola, li hem posat nom, l’hem decorat pintant un tram de mur i fins i tot hem determinat les normes del que SI es pot fer i del que NO es pot fer al JARDIPATI DELS PINETONS.
Per a nosaltres és molt important donar a conèixer aquest projecte a la resta d’alumnat de l’escola, perquè és tasca de tots i totes respectar i cuidar aquest espai. És per això que hem preparat una presentació  i ens hem reunit amb els delegats/ades de la resta de classes. Ells seran els encarregats de transmetre-ho als seus companys/es de classe.

Presentació utilitzada: ( clicar sobre la imatge)

Aquí teniu les fotos: ( clicar sobre la imatge)