VIIIè Cros de l’Escola Els Pinetons

Avui divendres 16 de desembre de 2016 hem celebrat en el Parc dels Pinetons el VIII CROS DE L’ESCOLA. Enguany la cursa  ha estat especial ja que hem corregut una cursa SOLIDÀRIA.

Durant tota la setmana, les guardioles solidàries de les classes han anat creixent, gràcies a les donacions voluntàries dels nostres alumnes i les seves famílies.  A data d’avui, hem aconseguit  uns 570 euros, que podran augmentar ja que les guardioles solidàries estaran disponibles fins dimecres 21.

Els diners recaptats,  s’enviaran a l’organització SAVE THE CHILDREN per ajudar als nens/es més necessitats.  La  cursa ha estat un èxit total, on s’ha viscut un ambient de participació, esforç, companyerisme i molta diversió.

La gran col·laboració dels alumnes de 6è en la seva organització, ha estat clau per l’èxit d’aquest esdeveniment.  Volem destacar l’estrena de la fantàstica pancarta i la participació del Pempi en el seu primer cros.  Un any més donar les gràcies a tots els esportistes i al Toni Sánchez (fotògraf acreditat per l’escola) per les magnífiques fotos que aviat estaran penjades al bloc.

L’any que ve…més!

collage-cros