Formació del Claustre amb els Mossos d’Esquadra

El dijous 24 de febrer, tot l’equip docent hem fet una formació per part dos Mossos d’Esquadra, membres de l’ORC (Oficina de relació amb la comunitat).

Ha estat una xerrada molt interessant on hem après sobre: les noves problemàtiques i perills digitals de les xarxes, què ens cal saber com a educadors, i quins recursos i estratègies hem de posar en marxa si detectem algun cas entre l’alumnat.

També ens han parlat del treball preventiu a l’aula i ens han ofert consells pràctics que ens seran molt útils. Tot plegat ho vincularem amb el nostre Projecte de Convivència de Centre  amb el Programa d’Innovació Educativa #aquiproubullying que hem començat aquest curs a l’escola i amb el tema de ciberseguretat de la nostra estratègia digital de centre.