FEM DANSA

Molt bon día famílies,

S’apropa l’esperat dia del “Fem Dansa” on tots els nens i nenes de 2n de primària i els petites/es de P5 d’infantil podran gaudir d’una divertida jornada lúdica. Estem enllestint els últims preparatius i acabant d’assejar els diferents balls amb tots els grups.

Es ballaran un total de dues cançons (P5) dues cançons (2n) i una conjunta, que els alumnes han pogut aprendre de les mans dels tutors/es: d’Educació Física, l’Albert; i de Música, l’ Elena.

Recordeu que cada alumne  disposa de tant sols una única entrada, ja que l’esdeveniment comptarà amb més de 500 alumnes, entre els diferents 9 centres participants. Aviat rebreu el corresponent tiquet d’entrada amb el segell de l’escola i el nom del vostre fill/a.

Us esperem el proper dia 24 de maig a les 10h del matí al Pavelló de Can Noguera.

Fins aleshores!