Erasmus +

Enguany, la nostra escola segueix participant en el projecte Erasmus+ que es va iniciar el curs 21-22 i que tindrà una durada total de 18 mesos.

El maig del curs passat, la Sonia Afuera va fer el curs “Project Based Learning” a Soverato, Itàlia.  La formació es va centrar en dos eixos: les activitats d’entrepreneduria i el treball per projectes a l’aula.

Aquest curs la Gemma Tomàs i la Bibiana Martín han participat en la formació “Best Practices Benchmarking” realitzat a cavall entre Helsinki, Finlàndia  i Tallin, Estònia.   El curs s’ha centrat en l’anàlisi dels sistemes educatius d’aquests països i en la visita a diferents centres escolars.

Aquestes formacions s’han fet en el marc del projecte anomenat TOGETHER que engloba 8 escoles de la zona: Escola El Turó, Escola Els Cingles, Escola Les Llisses, Escola Ronçana, Escola Els Pinetons, Escola El Farell, Escola Bertí i Escola La Sagrera. TOGETHER està coordinat i dirigit pel CRP del Servei Educatiu del Vallès Oriental IV i cofinançat pel programa Erasmus+ de la Unió Europea.

Si cliqueu sobre les imatges podeu veure més fotos de les movilitats.