DENIP 2021

Aquesta última setmana de gener, i malgrat la situació actual, hem volgut tornar a celebrar a l’escola el DENIP, aquesta vegada en una versió adaptada a la situació que estem vivint.

Com ja sabeu, el DENIP és el Dia Escolar de la No violència i la Pau, i coincideix amb l’aniversari de la mort d’en Gandhi.

Enguany les activitats a les aules, sobretot amb els més grans, han girat entorn a les conseqüències econòmiques de la COVID-19 i a com han afectat a les famílies. L’objectiu ha estat que els infants preguessin consciència que moltes famílies es troben en situacions desfavorides per la manca de treball i d’ingressos que la pandèmia ha provocat.

Com cada any, hem aprofitat aquesta setmana de DENIP per solidaritzar-nos amb les persones més necessitades del poble i col·laborar amb l’entitat  CÁRITAS de La Garriga, recollint diners i aliments. Hem recollit un total de 237,34 euros, que aniran destinats a comprar productes frescos a les botigues del poble.

D’altra banda, la tarda de divendres s’ha realitzat un acte simbòlic d’entrega dels productes recaptats. Hi han participat representants de Cáritas, membres de l’equip directiu i els infants delegats de les diferents classes. I també hem comptat amb la presència d’en Pempi!

Aquí podreu visualitzar algunes de les imatges de la jornada. A més, en els blocs trobareu més fotografies, així com informació del que s’ha fet a cada cicle.

Gràcies per les vostres aportacions i la vostra col·laboració, famílies!