XV CROS SOLIDARI ESCOLA ELS PINETONS

Un any més hem celebrat el XV Cros Solidari de l’escola, i aquesta vegada ho hem fet per Pallassos Sense Fronteres.

L’esdeveniment ha estat tot un èxit. Gràcies a la implicació i a la solidaritat de tota la comunitat educativa hem pogut recollir 1.074,51 euros! Aquesta donació ajudarà directament a Pallassos Sense Fronteres en la seva missió vital.

Us donem les gràcies de tot cor per la vostra inestimable col·laboració! Sou un exemple de solidaritat i compromís. Sou increïbles!! #orgullpinetons

RECORDEU QUE PER ACCEDIR A VEURE LES FOTOS, HEU DE FER-HO AMB EL CORREU CORPORATIU DEL VOSTRE FILL/A.

Cliqueu la imatge per veure’n més.