XIV Cros Solidari de l’Escola Els Pinetons

Un any més hem celebrat el XIV Cros Solidari de l’escola, i aquesta vegada ho hem fet per Aldees Infantils SOS Catalunya.

Tot i la nova remodelació del Parc dels Pinetons, hem pogut adaptar el recorregut i córrer sense incidències.

L’esdeveniment ha estat tot un èxit  i gràcies a la solidaritat de tota la comunitat educativa hem pogut recollir 1.102,01 euros!!!!!! que hem entregat a Aldees.

Des d’Aldees ens han fet arribar l’enllaç a la publicació del post que ells han fet sobre el Cros Solidari en les seves xarxes socials.

Aquí teniu l’enllaç https://www.instagram.com/p/CqqXzz8M6at/?utm_source=ig_web_copy_link

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!! Sou increïbles!! #orgullpinetons

Cliqueu la foto per veure’n més!