VISITA ESCOLA 9 GRAONS

Avui dia 27 de maig hem rebut la visita dels alumnes de P4 de l’Escola 9 Graons ( aquesta escola són un centre públic de nova creació, d’educació infantil i primària. Està situada a la Dreta de l’Eixample i molt a prop del veí barri de Gràcia. L’escola neix el curs 2017-18 amb el projecte d’anar creixent en un nou nivell, any rere any, fins arribar a 6è de primària. Aquest curs tenen alumnes de P3 i P4).

Els alumnes d’aquesta escola han compartit una estona de tallers amb els alumnes d’educació infantil del nostre centre.

La proposta de poder rebre aquests alumnes de l’escola 9 Graons va sorgir en una de les visites que estem realitzant les mestres d’educació infantil per tal de poder conèixer diferents escoles i veure com funcionen, quins espais tenen i com s’organitzen.

A més d’aquesta escola, durant aquest curs escolar les mestres d’educació infantil hem visitat altres centres, com Els Encants (Barcelona),  El Fluvià (Barcelona), Les Pinediques (Taradell) i Els Pinetons (Ripollet). També hem rebut visites de grups docents a la nostra escola, com El Lledoner ( Granollers) i Can Parera (Montornès del Vallès).