VI JORNADES ESPORTIVES

Aquest dimarts hem celebrat les VI Jornades Esportives, un esdeveniment molt esperat per tots els nens i nenes de sisè de primària. Es tracta d’una diada que organitzen els i les mestres d’educació física de les escoles de primària de La Garriga, juntament amb l’escola del Figaró-Montmany.

Un any més, la zona esportiva de Can Noguera s’ha omplert d’esportistes amb moltes ganes de passar-ho bé. Aquest dia, tots guanyen. Guanyen noves amistats i l’experiència de viure l’activitat física amb centenars de companys i companyes de la mateixa edat que possiblement l’any vinent aniran junts a l’institut. Les activitats i dinàmiques, que van des de l’hoquei, el bàdminton, el futbol, bàsquet fins al ball, són eines educatives que afavoreixen nous lligams en un ambient saludable i molt positiu.

Ha estat una jornada viscuda amb molta il.lusió i plena de somriures. Esperem que d’aquest dia quedin records per tota la vida i que,  gràcies a l’esport, potser comencin noves amistats que no acabin mai.