Us presentem els ximpanzés apadrinats del Projecte “Mobilitza’t per la selva”

Ja tenim a l’escola les imatges de l’Anzac, la Kudia, la Lemba i la Hiila i el seu fill Cheempo, els ximpanzés que hem apadrinat gràcies a la vostra ajuda per tirar endavant el Projecte Mobilitza’t per la selva.  Ara mateix només hi ha 4 apadrinaments disponibles. Per qüestions logístiques i de funcionament, el centre de rescat de ximpanzés, de moment, ens presenta aquests quatre primats que rebran l’ajuda econòmica derivada de la recollida de mòbils.  L’escola anirà rebent les actualitzacions d’informació i també imatges i vídeos de l’evolució dels ximpanzés apadrinats.

Des d’Escoles Verdes us tornem a donar les gràcies per fer-ho possible. Continuarem informant.

Fins aviat!