Sant Jordi 2024

Amb motiu de la festivitat de la Diada de Sant Jordi, a l’escola hem celebrat el I Certamen artístic i literari.

Tots els infants que han volgut han presentat els seus treballs seguint les bases del concurs i de les diferents categories artístiques. En aquesta primera edició s’han presentat un total de 183 treballs, 73 d’educació infantil i 113 de primària.

Cal dir que al jurat ens ha costat molt triar els guanyadors i guanyadores. Hem trobat treballs de molta qualitat i volem felicitar a tots els infants i nois i noies de l’ Escola Els Pinetons per haver participat i, en especial, als guanyadors i guanyadores. Els infants que han guanyat aquest I Certamen artístic i literari són: I3 Biel L., I4 Laia C., I5 Itzel C., 1r Guiu V., 2n Liam B., 3r Jana V., 4t Ferran Colin F., 5è Garoé R. i 6è Hana S.

Enhorabona artistes!