PTC Cicle inicial “FESTA MAJOR DE L’ESCOLA PINETONS”

La setmana del nostre projecte transversal del cole ja ha arribat!!

Enguany el tema que hem estat treballant ha estat “La festa major”.

Durant aquesta setmana hem pogut gaudir de diferents tallers com màscares, capgrossos, estampació de mocadors, balls tradicionals o decoració de festa major.

També ho hem passat d’allò més bé a la nostra gimcana de jocs tradicionals.

A més a més hem pogut gaudir de la visita de diferents entitats com els diables o alguns representants del ball de gitanes que ens han mostrat alguns dels capgrossos de la Garriga.

Finalment, tots i totes hem gaudit de la nostra rua fins a la plaça de l’església, on hem ballat i ho hem passat d’allò més bé amb la resta d’escoles de la Garriga.

Feu clic a l’enllaç i gaudireu de les imatges i els vídeos que hem estat recopilant al llarg de la setmana.

(Recordeu entrar amb l’usuari i contrasenya del vostre fill/a nom.cognom@escolaelspinetons.cat)

ENLLAÇ A LES FOTOS