Nous alumnes de P3

• Reunió inici de curs: El dimecres dia 5 de setembre a les 17:00 h.  us convoquem a una reunió amb les tutores dels vostres fills/es on se us informarà del funcionament del curs. Aquest dia heu de venir amb els nens/es.
  • Les entrevistes personals tutora-família es realitzaran el dijous 6 de setembre. Per concretar l’hora d’aquesta entrevista us haureu d’apuntar en una graella el mateix dia 5 en la reunió d’inici de curs.
  • Horari d’adaptació. Els dies 12 i 13 de setembre els alumnes faran un horari d’adaptació repartits en dos torns, de 9 a 10:30 o de 11 a 12:30 h. El mateix dia 5 en la reunió d’inici de curs, podreu apuntar-vos al torn que més us convingui.
  • El dia 12, els alumnes romandran acompanyats pels pares i el dia 13 les famílies NO es quedaran a l’aula.
  • El dia 14 de setembre l’horari serà l’habitual del Centre (de 9 a 12:30 h i de 15 a 16:30 h ) i ja es podrà fer ús del servei matinal i de menjador.

L’AMPA obrirà de 16 a 17 hores el dimecres dia 5 de setembre per si heu de fer alguna gestió.