MOBILitzat per la selva!

Un any més engeguem la campanya “Mobilitza’t per la selva”. És un projecte de recollida de mòbils vells o fets malbé.

Per cada 30 unitats aconseguirem apadrinar un ximpanzé durant un any. Aquests primats viuen a Tchimpounga, al Congo.

En Jordi Galbany, pare de dos infants de la nostra escola i promotor del projecte, farà unes xerrades a les aules de cinquè durant aquest mes de gener per explicar a l’alumnat com funciona aquest projecte.

Podeu trobar més informació a la pàgina web de l’organització. https://mobilitzatperlaselva.org/ca/

Des de l’escola us animem a portar els vostres mòbils i depositar-los al punt verd.

Gràcies per la vostra col·laboració!

Comissió d’escoles verdes