Les mestres d’Ed. Infantil han guanyat el “PREMI UALUMNI”

PREMI UALUMNI. 40 ANYS DE L’ESCOLA DE MESTRES
Bona tarda, famílies!
Tot l’equip de mestres d’educació infantil us volem donar una molt bona notícia.
Abans de l’estiu es va convocar el “Premi UAlumni. 40 anys de l’Escola de mestres” i nosaltres ens vam engrescar posant-nos mans a la feina per explicar com treballem i com ens organitzem en el nostre dia a dia.
Durant el mes de setembre i les primeres setmanes d’octubre vam estar retocant i revisant aquest document.
Avui ens ha arribat la decicisó del jurat i us hem d’anunciar que SOM LES GUANYADORES!
Aquest premi suposa una important dotació econòmica que invertirem en millorar els nostres espais i la nostra formació per tal de continuar donant als vostres fills i filles l’ensenyament de qualitat que mereixen.
Estem molt orgulloses de la nostra feina i molt contentes de que es reconegui la nostra tasca i per això volem compartir, en les següents línies, els motius pels quals el jurat ha triat el nostre treball:
“El jurat ha valorat especialment l’objectiu del projecte, AFAVORIR L’AUTONOMIA INTEL.LECTUAL, MORAL I FUNCIONAL DELS ALUMNES A L’EDUCACIÓ INFANTIL A PARTIR DE LA CREACIÓ DE NOUS CONTEXTOS I SITUACIONS D’APRENENTATGE.
El jurat també ha valorat l’amplitud del projecte, tota l’etapa d’educació infantil, els antecedents que el fonamenten i la implicació de tot l’equip de mestres, elements que de ben segur han de contribuir a assegurar-ne la continuitat.
El jurat també vol encoratjar a les promotores del projecte a buscar fórmules per difondre i donar a conéixer la proposta entre els mestres d’educació infantil de Catalunya”.
Les mestres prenem aquest premi com una empenta de força i d’ànim per continuar treballant i millorant cada dia i us volem agrair la confiança que tots i totes heu posat en nosaltres donant-nos l’oportunitat de créixer i aprendre al costat dels vostres fills i filles.
Moltes gràcies! Endavant!
Equip de mestres d’educació infantil.
El dia 2 varem sortir al diari 9 nou explicant la notícia de l’obtenció del premi.
Si la voleu veure cliqueu a sobre