L’ALUMNAT DE CICLE MITJÀ HA COMENÇAT ELS TALLERS

Els infants de 3r i 4t ja van començar els tallers el dia 18 de setembre. Durant aquest curs, tres dies a la setmana fins a completar un total d’11 sessions, participaran en 6 tallers de temàtiques diferents: Explorador@s del espacio, Diari digital El Teixit, Música en moviment, Petits grans artistes, Experimentem i Coreographies. El taller sobre l’espai es fa en llengua castellana i el taller Coreographies en anglès. A mida que van fent la ronda, s’emporten a casa alguns treballs i enganxen a la llibreta de tallers alguna mostra de les activitats que van fent. En acabar el curs tots els infants hauran participat en tots els tallers.

Aquí teniu una petita mostra fotogràfica d’alguns moments dels tallers.

Si voleu veure les fotografies cliqueu aquí.

Nota: Recordeu que per tal d’accedir a les fotos de grup necessiteu el correu i contrasenya  de l’escola del vostre fill/filla. Nom+cognom@escolaelspinetons.cat