Jornades Culturals

Un any més hem celebrat les Jornades Culturals. Enguany s’han portat a terme els dies 24, 25 i 26 d’Abril.

Aquest curs s’ha treballat LA DONA DINS EL MÓN LITERARI. Hem rebut a la nostra escola escriptores com la Vanesa Amat, la il·lustradora Salomé Escribà, l’editora Matilde Martínez… També hem rebut la visita d’antigues mestres voluntàries,  i pares i mares que s’han ofert per explicar contes als nostres alumnes.

En els blocs hi trobareu més imatges i informació del que s’ha fet durant les jornades a cada cicle.

Us agraïm a tots i totes la vostra participació i col·laboració.

Moltes gràcies!

Per veure totes les fotos de la cloenda cliqueu la següent imatge