Jornada Portes Obertes

Degut a la situació excepcional que estem vivint, la Jornada de Portes Obertes programada a la nostra escola pel dia 19 de març, ha quedat anul·lada.

Amb l’objectiu de donar conèixer el nostre centre i el seu projecte, a totes aquelles famílies que estiguin interessades, us oferim la següent informació:

En primer lloc, un VÍDEO que explica el nostre Projecte Educatiu, la línia metodològica del centre i informació específica de l’etapa d’educació infantil, entre d’altres.  Al final d’aquest mateix article, trobareu un enllaç en pdf del video, per si desitjeu llegir-lo més detingudament.

Hem ampliat la informació, que inicialment recollia aquesta presentació, per tal que pugui ser el més completa i clarificadora possible, davant la impossibilitat d’explicar-ho en una xerrada.

En segon lloc, us presentem uns MICRO VÍDEOS (d’una durada aproximada de dos minuts) on podreu veure els tallers que els infants de P3, P4 i P5 duen a terme cada matí a l’escola.

Creiem que amb aquests documents us podreu fer una bona idea de què fem i com treballem a l’escola Els Pinetons.

Finalment, també us recomanem que feu una bona ullada a:

• A l’apartat de Documents, a Projectes d’escola.  Hi trobareu l’explicació d’alguns dels Projectes Identitaris del centre.
  • Als blocs de cada cicle (a la barra lateral dreta). En aquest apartat veureu els treballs específics de cada cicle.

Sobre les dates i procés de preinscripció us mantindrem puntualment informats a través de la web, a mida que anem rebent indicacions i ordres per part del Departament d’Educació. Davant la incertesa del moment,  hem d’estar pendents de l’actualitat a cada moment.

Davant qualsevol dubte sobre el nostre projecte o el procés de preinscripció, no dubteu a escriure’ns un correu electrònic a l’escola a8044521@xtec.cat.

Aquí podeu veure la presentació en format PDF, així podreu llegir detingudament la informació.

Presentació Escola Els Pinetons