Iniciem la campanya “Mobilitza’t per la selva”

Es tracta d’una campanya de reciclatge de mòbils per sembrar l’esperança a l’Àfrica. Per cada 30 mòbils recollits, la nostra escola apadrinarà un ximpanzé.

L’explotació del coltan, unvaluós mineral que es fa servir en els nostres mòbils, ordinadors i consoles es troba a la República Democràtica del Congo. La mineria utilitza mà d’obra infantil i a més destrueix els hàbitats d’espècies com ximpanzés i goril·les en greu perill per la caça furtiva i la desforestació.

Aportant el teu mòbil en desús a la campanya pots ajudara:

• REUTILITZAR terminals i REDUIR la insostenible demanda dels seus components minerals, que financia les guerrilles a la República del Congo.
  • RECICLAR elements útils i disposar adequadament de materials tòxics, com les bateries, evitant la contaminació del medi.
  • RECAPTAR FONS PELS PROGRAMES DE DESENVOLUPAMENT, EDUCACIÓ I CONSERVACIÓ A L’ÀFRICA, com el del Centre Jane Goodall a Tchimpounga.

Heu de portar al Punt Verd de l’escola els vostres mòbils vells, funcionin o no, amb bateria (sense carregador, ni targeta SIM ni cap altre element).