Gravació de l’himne de l’escola pels alumnes de 6è

Sabeu que la nostra escola té un HIMNE?

Doncs SÍ!!! Es diu “SOM PINETONS”. El compositor, l’Ivan Sanmartín, pare d’en Guiu Vilardell, exalumne del nostre centre, ens va fer aquest regal musical per a tota la comunitat educativa durant el curs 2011-12, coincidint amb l’arribada del seu fill a l’escola, just quan cursava I3. Tant des de l’equip directiu del moment, com de la mestra de música, l’Elena Giménez, es va valorar de manera molt positiva aquesta aportació.

Actualment, es considera com a PROJECTE D’ESCOLA.

Com el treballem? De manera vivencial i conscient; fent incidència en diferents aspectes com: cançó i veu, audició, ritme a través del moviment corporal, llenguatge musical, interpretació amb instruments, concert per a les famílies, visita del compositor a l’aula i l’enregistrament de l’himne amb un tècnic de so molt professional, l’Albert Moraleda.

Els grups de 6è han gaudit molt realitzant aquest projecte musical. Us deixem unes fotos per tal que pugueu veure imatges de l’enregistrament que vam fer divendres de la setmana passada. Esperem que us agradin.