Dia Escolar de la no violència i la Pau

Aquesta última setmana de gener, i malgrat la situació actual, hem volgut tornar a celebrar a l’escola el DENIP, de nou adaptant-nos pel què fa a les mesures del moment actual que estem vivint.

Com ja sabeu, el DENIP és el Dia Escolar de la No violència i la Pau, i coincideix amb l’aniversari de la mort d’en Gandhi.

Enguany les activitats proposades han estat diverses i amb diferents temàtiques, totes elles relacionades amb el treball de VALORS.

• Educació Infantil, 1r, 3r i 6è han portat a terme activitats relacionades amb el tema proposat per l’organització DENIP 2022: “Mai més bombes sobre les escoles”.
  • Els infants de 4t han fet un taller sobre “Les pantalles”.
  • La nostra escola també està vinculada a un projecte de Coeducació, per això els alumnes de 2n han treballat aquest tema en un taller.
  • També estem iniciant el programa “#aquíproubulling”, fet pel qual els alumnes de 5è ha treballat el tema del “bulling”.

Com cada any, hem aprofitat aquesta setmana del DENIP per solidaritzar-nos amb les persones més necessitades del poble i col·laborar amb l’entitat  CÀRITAS de La Garriga , recollint aliments i diners. Hem recollit un total de 275.98 euros, que aniran destinats a comprar productes frescos a les botigues del poble.

D’altra banda, la tarda de divendres s’ha realitzat un acte simbòlic d’entrega dels productes recaptats. Hi han participat representants de Cáritas, membres de l’equip directiu i els infants delegats de les diferents classes. Hem pogut comptar també amb la presència d’en Pempi!

Aquí podreu visualitzar algunes de les imatges de la jornada. A més, en els blocs trobareu més fotografies.

GRÀCIES PER LES VOSTRES APORTACIONS I LA VOSTRA COL·LABORACIÓ, FAMÍLIES!