Deixem empremta 2019

El projecte “Deixem empremta” és una bonica manera de recordar el pas dels nostres nens i nenes per l’Escola Els Pinetons. Aquest projecte es va iniciar l’any 2012 i consisteix en pintar uns 24 metres quadrats  del mur exterior de l’escola.

Sempre està pensat, dissenyat i pintat pels alumnes de 6è, el tema triat aquest curs és el de la igualtat de gènere “Tots som igual,…de diferents!” i la solidaritat, s’ha volgut remarcar que aquesta generació va iniciar el projecte solidari de donació de sang quan feien 4rt. Mireu que maco ha quedat.