CROS SOLIDARI

X CROSESCOLA ELS PINETONS

El dimarts 18 de desembre del 2018 hem celebrat al Parc dels Pinetons el DESÈ ANIVERSARI del CROS  de l’escola.

Com cada any i per aquestes dates, tots els nens i nenes de l’escola, des dels més petits als més grans, han participat en aquesta jornada esportiva, amb l’objectiu de passar una bona estona plegats, gaudint d’una  activitat física com aquesta.

Ha estat el primer any que col·laborem amb l’associació ASONEVUS, una entitat que ajuda a nens i nenes que pateixen una malformació a la pell molt poc freqüent.

Aquest any hem aconseguit recollir gràcies a les donacions dels alumnes i la comunitat educativa

584.85 euros

La  cursa ha estat un èxit total, on s’ha viscut un ambient de participació, esforç, companyerisme i diversió.

La gran col·laboració dels alumnes de 6è en la seva organització, ha estat clau per l’èxit d’aquest esdeveniment.

L’any que ve…més!

El Blai, un ex-alumne de l’escola ens ha editat un vídeo resum dels 10 anys de Cros de l’escola.  Moltes gràcies!!

Cliqueu la foto per veure l’àlbum complert.

Donem les gràcies al Toni, pare voluntari fotògraf de l’escola, que ens ha editat el vídeo i les fotos del dia del X Cros Solidari.