COMENCEM CURS A CICLE INICIAL!!!

Doncs ja hem començat el curs. Enguany hem començat molt d’hora però cal dir que amb moltes energies. Ha estat un començament frenètic, però de mica en mica tot ha anat posant-se al seu lloc.

Els nens i nenes de primer van adaptant-se a les rutines de mica en mica i van integrant aquesta nova etapa amb il·lusió i amb ganes d’aprendre. Per altra banda, els nens i nenes de 2n es mostren més confiats a la classe i els podem veure més autònoms i tranquils.

De mica en mica anirem engegant les diferents matèries i aviat ja començarem els tallers que facilitaran als nens i nenes noves descobertes i la possibilitat de relacionar-se amb altres nens i nenes de les diferents classes del cicle inicial i dels diferents nivells del cicle, ja que es barregen 1r i 2n.

Aprofitem per penjar-vos les reunions d’aula.

Reunió de 1r

Reunió de 2n

També us facilitem les fotos del grup dels vostres fills o filles.

FOTO GRUP 1r A

FOTO GRUP 1r B

FOTO GRUP 2n A

FOTO GRUP 2n B