Cantània 2023 – Trobada amb la compositora

El passat 3 de maig vam poder gaudir d’una trobada amb la Raquel García Tomás, compositora de la Cantània d’aquest any. Va ser una trobada on van poder participar les escoles de La Garriga que participen a la Cantània 2023: Puiggraciós, Giroi, Tagamanent, SEK i Escola Els Pinetons. En aquesta trobada els infants van poder conversar amb la Raquel i fer-li preguntes tan de la seva trajectòria professional com de la composició de la Cantània 2023 “LES PORTES DEL MÓN”. A més a més, els infants van cantar una de les cançons que estan assajant a les aules.

Per veure totes les fotos de la trobada, cliqueu aquí: