Atenció! Ús de paper alumini pels entrepans

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu l’Escola Els Pinetons és Escola Verda. És per això que anem vetllant per reduir, reutilitzar i reciclar tot el que podem i així minimitzar la nostra petjada ecològica.

Tenim clar que és feina de tots i l’equip de l’escola intenta fer tot el possible per fer-ho bé i per anar millorant.

És cert que hem millorat molt en la recollida de diferents residus i que cada vegada que hem demanat la col·laboració de les famílies la resposta ha estat molt positiva.

Tanmateix aquest últim trimestre hem vist que la recollida de paper d’alumini que fem al Punt Verd ha estat molt elevada. Hem recollit 1’1kg d’aquest material (més o menys uns 150 metres) i segurament a les papereres de rebuig n’hi ha anat a parar més. Per aquest motiu us demanem que entre tots continuem vetllant per fer servir carmanyoles, Boc’n’roll i altres artilugis que ens permetin reduir-ne el seu ús.

Gràcies per la vostra col·laboració

“TOT POT TENIR UNA ALTRA VIDA: RECICLA!”