20è Aniversari Escoles Verdes i cloenda Projecte Transversal de Centre Canvi Climàtic

El dia 15 de juny hem estat de festa a l’escola. Hem celebrat el 20è aniversari d’Escoles Verdes.

El curs 2002-2003 vam aconseguir, de manera pionera a la nostra zona, la identificació com a escola Verda, gràcies a un seguit d’actuacions que en aquell moment es van posar en marxa. Al llarg d’aquests 20 anys, hem anat incorporant d’altres actuacions per contribuir al desenvolupament dels valors sostenibles al nostre centre, i per fer partícips al nostre alumnat d’aquest compromís amb el planeta.

La darrera d’aquestes actuacions ha estat el treball dut a terme durant aquest curs 21-22 a totes les aules des de P3 fins a 6è: UN PROJECTE SORE EL CANVI CLIMÀTIC. Hem aprofitat el celebració de l’aniversari d’Escoles Verdes per compartir amb tota la comunitat educativa el què hem après a les aules sobre el canvi climàtic, i què podem fer nosaltres per frenar-lo. Tot plegat, ho hem compartit en una exposició que ha estat visible a l’escola durant dos dies.

Per aquells qui no heu pogut ser-hi, podeu veure-ho tot això a les següents fotos i vídeos.