🎉 HEM GUANYAT UN PREMI! 🎉

La nostra escola ha estat guanyadora del Premi Aprenentatge i Servei 2023 amb el projecte: “DONA SANG, DONA VIDA, Organització d’una campanya de donació de sang”.

Aquest projecte es duu a terme al nostre centre des del curs 2016-2017 a les aules de 4t. Consisteix en un treball multidisciplinari, en què l’alumnat treballa des de diferents àrees de coneixement (matemàtiques, llengua, medi natural, música, etc.) què és la sang, els grups sanguinis, el funcionament de l’aparell circulatori, etc. Amb l’objectiu final d’organitzar una campanya de sang a l’escola, en col·laboració amb el Banc de Sang i Teixits. D’aquesta manera, a més d’un treball curricular, es fomenta i promou la donació de sang al nostre entorn més proper, amb l’objectiu d’augmentar les reserves de sang i conscienciar la comunitat sobre la importància d’aquest acte solidari.

El Projecte “DONA SANG, DONA VIDA” s’ha dut a terme durant aquests anys, gràcies a l’esforç de l’equip docent del centre, però sobretot gràcies als membres de cicle mitjà, a alguns docents que ja no són al centre i a totes les famílies i voluntaris que han participat i col·laborat al llarg dels anys.

A la convocatòria del premi, s’ha presentat un document molt complet on s’explica amb detall tot el projecte. Aquest document inclou un vídeo divulgatiu de 4 minuts, que podeu veure aquí VÍDEO PROMOCIONAL DEL PROJECTE “DONA SANG, DONA VIDA”

Més informació sobre el premi a la web: https://aprendizajeservicio.com/