XERRADA NUTRICIONISTA

Com ja s’ha fet d’altres cursos, aquest any hem iniciat el projecte del Mercat al Plat on no hi ha pogut faltar una xerrada de la nostra estimada cuinera Rosa Navines. Vam passar una tarda molt agraïda, coneixent aspectes fonamentals sobre com tenir una dieta saludable. Vam aprofitar també per fer-li preguntes sobre la seva professió. Al final, vam tenir una molt grata sorpresa on tots h ens hi vam poder llepar els dits: grans de raïm congelat i pastís de pastanaga i taronja.

Si voleu veure les fotografies cliqueu aquí.

Recordeu que per tal d’accedir a les fots de grup necessiteu el correu i contrasenya de l’escola del vostre fill/a.

Nom+cognom@escolaelspinetons.cat