FEM POBLE!

Aquesta setmana hem fet dues sortides pel poble: Els infants de 3r hem anat a Can Terrers i els de quart, a treballar el modernisme.

Els nens i nenes de tercer hem fet una visita a les runes de Can Terrers i ens han explicat moltes coses dels romans que hi vivien fa més de 2000 anys! També hem pogut fer d’arqueòlegs/es i desenterrar un munt d’ossos, restes de ceràmica, trossos de teules,… Aquesta sortida s’emmarca dins el projecte del poble que estem treballant aquest curs.

Per altra banda, els infants de quart hem fet una sortida sobre el modernisme al nostre poble. Ens han explicat moltes coses sobre l’illa Raspall i hem acabat fent un taller d’un trencadís.

Podeu veure les fotografies en els següents enllaços:

Nota: Recordeu que per tal d’accedir a les fotos de grup necessiteu el correu i contrasenya de l’escola del vostre fill/filla. Nom+cognom@escolaelspinetons.cat