ELS INFANTS DE QUART VAN SOBRE RODES!

Aquest mes de març els infants de quart hem anat sobre rodes!

El passat dia 5, els infants de 3r d’ESO i professorat d’educació física de l’Institut Manuel Blancafort, van venir a l’escola a fer-nos un taller amb les bicicletes. Ens van explicar el funcionament de la bici i vam poder posar a prova les nostres habilitats en un circuit que ens van preparar a la pista i vam acabar fent una volta pels voltants de l’escola.

El dimarts dia 19, vam fer una sortida també amb ells pel volts del poble passant per Llerona, el parc del Falgar, el parc de la tirolina i el Bosc del Malhivern. I déu n’hi do! Vam fer un recorregut de 21 km!

Va ser una jornada molt agradable!

Aquí teniu els enllaços de  les fotografies de les dues activitats:

Nota: Recordeu que per tal d’accedir a les fotos de grup necessiteu el correu i contrasenya de l’escola del vostre fill/filla. Nom+cognom@escolaelspinetons.cat