LIP DUB ESCOLA ELS PINETONS NADAL 202O

Aquest any, la COVID no ens ha permès realitzar el Concert d’Hivern que tan bona rebuda va tenir l’any passat, per part d’alumnes i famílies. Enguany hem platejat una alternativa ben divertida per desitjar-vos Bones Festes a tots i totes. Esperem que gaudiu del VIDEO-FELICITACIÓ… Llegeix més»

SANTA CECÍLIA

El dia 22 de novembre va ser Santa Cecília  patrona de la música. Aquest any a l’escola s’han fet diversos actes, alguns d’ells han estat:

• Concerts a les aules per part d’alumnes que toquen algun instrument a la resta dels companys/es.
  • Concerts de mestres pels seus alumnes.
  • Els… Llegeix més»

Els mestres fem d’aprenents

El passat dilluns 16 de novembre vam poder gaudir d’una xerrada molt interessant sobre AVALUACIÓ, a càrrec de la mestra Elena Guillén, cap d’estudis a l’escola de referència Octavio Paz de Barcelona.
Des de fa uns anys a l’escola estem vivint un procés de transformació pedagògica… Llegeix més»

DONACIÓ DE SANG

El proper dimecres 25 de novembre es farà la campanya de Donació de Sang a La Garriga. Està organitzada pel Banc de Sang amb el suport dels alumnes de 4t de la nostra escola.  Malgrat aquest any pel tema de la COVID no es pot… Llegeix més»