“Mira i escolta’m”

A la Comunitat de Petits donem una gran importància a la comunicació que s’estableix entre els infants i les seves famílies. Per això tenim un recurs molt bonic que ajuda l’infant a expressar a casa què és allò que fa a l’escola i quin és el seu procés d’aprenentatge.

A través del “Mira i escolta’m”, fem un recull de totes aquelles activitats més importants que desenvolupem des del centre escolar, introduint fotos dels nostres petits protagonistes, d’allò que fan i de les activitats que realitzen. A més a més, afegim un text explicatiu perquè la família pugui llegir i entendre l’activitat duta a terme, acompanyant l’explicació del seu fill o filla.

La comunicació és un pilar fonamental en qualsevol relació humana, però la seva importància adquireix una dimensió especial a l’àmbit familiar. La comunicació entre infants i adults juga un paper crucial en el desenvolupament emocional, social i cognitiu pels més petits i petites.

Aquests primers intercanvis assenten les bases pel seu desenvolupament lingüístic i l’adquisició d’habilitats socials, fomentant l’autoestima i la confiança de l’infant, que els brinda un espai segur. Quan ells se senten escoltats i entesos, s’enforteix el vincle emocional i es construeix una base sòlida de confiança mútua.

En resum, la comunicació a casa és un ingredient essencial per enfortir llaços familiars i promoure el desenvolupament integral que l’ajudarà a preparar-los per una vida adulta plena i satisfactòria.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *