Confegim el nostre circ

Un altre dels contes que ens han acompanyat aquest segon trimestre ha estat “El nostre Circ”.
Després de llegir-lo i parlar sobre les diferents persones que actuen al circ, els alumnes de 1r, per treballar la lectoescriptura, van confegir el nom dels diferents oficis del circ i els van escriure després en un paper.
Per altra banda, els alumnes de P5 van pintar dibuixos en els quals estaven representats aquests oficis.
Per últim, vam relacionar les paraules dels alumnes de 1r amb els dibuixos dels alumnes de P5 i vam fer el mural del circ per guarnir un dels passadissos de la nostra escola.
Va ser un treball cooperatiu com el que fan els protagonistes del conte per fer realitat “El circ dels somnis per realitzar”.