Fi de curs 2017

L’últim dia de curs ens hem trobat amb les famílies al pati de l’escola, malgrat el sol i la calor.

New_41_IMG_20170621_102256

La Caterina i els alumnes de la classe de la Cadernera han preparat la representació:

El Gat Còsmic

“Un gat còsmic mentre viatjava va tenir una patacada!

Ocells amics benefactors van cuidar-se’n amb molt d’amor.”

Després, poc a poc tots els nens i nenes de la classe del Pit-roig, del Gaig, del Rossinyol i de la Puput ajuden a descobrir com s’acaba la història.

En acabar hem volgut, com cada any, acomiadar als nostres alumnes de sisè, afegint-nos al reconeixement que els va fer l’AMPA en el dia de la festa que va organitzar.

puputs

Finalment els nens i les nenes de la classe de la Puput han presentat el treball realitzat amb la Caterina,  el VIDEOCLIP de les PUPUTS!

FELICITATS!