Festa final de curs i comiat alumnes 6º

Com altres anys ha arribat la nostra tradicional festa de final de curs i el comiat als nens de 6è que marxen cap a l’institut.

Els alumnes van poder gaudir d’una tarda genial amb inflables d’aigua. Vam acabar ben xops!

Després vam passar la tarda fent una petita mostra de les extraescolars realitzades durant el curs, agraïm els alumnes la seva dedicació durant aquest any per fer possible aquestes estones i a les monitores gràcies per tot el que els hi heu ensenyat als nostres nens i nenes.

Els alumnes, families i mestres van poder gaudir del vídeo que els van preparar de les colònies, van tenir moltes emocions al veure les imatges.

Des de l’AMPA agrair a les families que vau col·laborar a parar taules, servir plats, postres i més, per el sopar de final de curs, sense aquesta ajuda no seria possible.

Agrair també a totes les families i alumnes que assistiu al sopar i poder fer-lo realitat.

Aquest any agrair, també, a les mestres la vostra assistència, per nosaltres és un plaer poder gaudir de la vostra presència als nostres actes.

Als alumnes de 6è que marxeu aquest any dir-vos que esperem que us hagi agradat la sorpresa de final de curs, que passeu un bon estiu i tingueu una bona entrada a l’institut i gràcies a les families per la vostra col·laboració en que els nens/es no sabessin res de la sorpresa.

Des de l’AMPA desitjar-vos a tots els alumnes i families un bon estiu i fins el curs que bé.

Bridem per a que el curs que ve, sigui més i millor en tots els aspectes!!!

Salutacions l’equip de l’AMPA