Excursió a Querol

El passat dilluns 7 de maig els alumnes de l’escola Sant Miquel vam anar a Querol i vam conèixer a l’Hèctor, el monitor, i ens va ensenyar a distingir els excrements i rastres dels animals.

Vam passar per una palanca de fusta per anar al Gorg Negre, les parets eren roges, però en arribar al Gorg, totes les parets eren fosques i molt altes.

A l’hora de dinar vam passar per una altra palanca de fusta, aquesta era més alta, més curta i més ampla que l’anterior. Al passar per aquest pont hi vam trobar restes de Gaianades (en aquest llogaret s’anomenen així les riuades) després en aquest mateix lloc vam dinar.

Al final de l’excursió l’alcalde de Querol ens va regalar una motxilla de record i ens va convidar a un berenar basat en galetes i sucs.

Ens ho vam passar genial.

Redactat pels alumnes de 5è de la classe del Tudó