Competències Bàsiques 2017-18

Aquesta setmana, del 8 al 10 de maig, els i les alumnes de 6è hem passat les proves de les competències bàsiques. Són unes proves que serveixen per saber el què hem après al llarg de la primària.

Hi ha 5 proves diferents: Medi, Castellà, Matemàtiques, Català i Anglès

La prova de Medi és nova d’aquest any, per tant som els primers que l’hem passat. L’hem trobat bastant fàcil però s’ha de pensar molt per resoldre els exercicis.

Tant a la prova de Castellà com de Català hi ha un exercici de comprensió oral, dos textos per avaluar la comprensió lectora i finalment una redacció sobre un tema proposat amb un mínim de 100 paraules.

La prova de Matemàtiques ens ha semblat bastant fàcil a tots, però per resoldre els exercicis s’han de fer bastantes operacions, algunes de càlcul mental.

A la prova d’Anglès hi ha dues activitats de comprensió oral, dos textos per fer-ne la comprensió lectora i una redacció on havíem d’escriure un missatge explicant coses sobre nosaltres a una nena d’un altre país.

Fetes les proves ja podem dir que queda ben poc per acabar el curs!

Redactat pels alumnes de 6è de la classe del Tudó